Rolstoel Pelgrim

Interview Katholiek Nieuwsblad en de vervolg plannen

het is al weer een tijdje geleden dat ik iets had geschreven. maar er is nu weer nieuws.

18 maart ben ik samen met mijn zoon bij de stille omgang geweest in Amsterdam. dat is een pelgrimswandeling midden door Amsterdam ter herinnering aan het mirakel van Amsterdam in 1345.
Die avond sprak ik een fotograaf die ons ook op de foto nam voor het katholiek nieuwsblad.
Een paar weken geleden werd ik door een andere journaliste van het Katholiek Nieuwsblad benaderd voor een interview en toen hebben we een afspraak gemaakt.
Het was een leuk gesprek waarin ik veel over mijn vorige reis heb verteld en foto's heb laten zien en m'n vervolg plannen heb verteld.
zoals sommigen weten was ik eerst van plan om nu mijn volgende etappe te gaan doen, maar helaas kon dit niet doorgaan. mijn rolstoelwielen zijn kapot en sowieso de laatste tijd erg onbetrouwbaar door ouderdom, maar ze worden nu binnen een paar weken vervangen voor een set nieuwe wielen. dus ik heb mijn reis moeten uitstellen. het ziet er nu naar uit dat in in September verder ga rollen. eerst wilde ik de via monastica gaan rollen (direct vanaf Den Bosch naar het zuiden Belgie in) maar in neig er steeds meer naar om nu toch de route aan te passen en via (een beetje aangepaste versie) Pelgrimspad deel 2 te gaan rollen (start in Den Bosch en dan via limburg naar het zuiden). maar de definitieve beslissing hoef ik pas september te nemen.

Maar om terug te komen op het interview, dit stond afgelopen vrijdag in het Katholiek Nieuwsblad. met door mijzelf gemaakte foto's van mijn reis er bij geplaatst.

ik zal zo ook foto's plaatsen van het artikel zodat jullie het artikel kunnen zien en lezen.

wheelchair

Foto's staan op:

B.

leuk dat je in het katholiek nieuwsblad staat (en eigenlijk rolt).
groepjes, B.

B.

hoi pelgrim. wanneer ge je weer veder op reis? veel succes!
Groetjes B.